Uppe. OCH äter frukost!?

Gud vad jag älskar att gå upp klockan kvart i 5 bara för att jag ska åka och tävla. Det är inte precis höjdpunkten på ens dag! Framförallt inte om man lyckades somna klockan ett. Men det är sånt man får ta i hästvärlden. Tänk alla hästskötare m.m ute i världen, dom är uppe för länge sedan för att fodra och fixa hästarna för start. Men jag är ingen morgonmänniska. ( ska poängtera att jag även bara åker för att hoppa "clear round" så det är inte ens en riktig tävling, alltså rider avd B)

Ska slinka in med att jag även ÄTER frukost, hur sjukt är inte det. Första tävlingen på året och jag maler frukost?
I vilket fall som helst består den av 2 rostade fullkornsmackor, en kopp kaffe, ett glas proviva och en kiwi.


Har lärt mig att jag aldrig mer ska göra ett klassbyte til en lägre klass, om klasserna är samma dag. Har nog inte ridit första klassen sen .....Ja?.... Kan inte ens minnas när.

Kommentarer
Postat av: Marre

Lycka till:D!

2010-03-06 @ 09:26:11
URL: http://clarquists.blogg.se/
Postat av: Nina & Ninwe

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

2010-03-06 @ 09:55:57
URL: http://missburberry.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med dig, morgon är inte kul om man måste gå upp före 10:00 ;) Jag är absolut ingen morgonmänniska men det borde man vara när man håller på med hästar.

Hoppas att tävlingen går bra.

2010-03-06 @ 11:11:49
URL: http://firemoonhorses.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0