Bloggtävling inom kort

Mötet jag var på idag är med mina samarbetspartners Österbo hästgård. De håller på att göra om sin hemsida som blir riktigt, riktigt snygg och innehåller mycket smarta funktioner. Men det får ni veta mer utav om ett tag, lovar att säga till när den är klar!. Inom snar framtid kommer jag även ha min första blogg-tävling som kommer innehålla ett superfint pris som jag själv vill ha! Spännande va! Men ni får hålla lite utkik.

Imorgon ska Yrroll egentligen starta 1.20-1.30 i Falun. Men pga av regnet och de stora startfältet kommer vi stryka en klass. Känns inte snällt mot min häst som skulle få stå i transporten i ca 8-9 timmar.. Nej fy!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad spännande med ny sida och bloggtävling. :)

Förståndigt att avstå en klass då!

2010-05-13 @ 21:09:23
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0