Dagens pass

Kom på att jag inte skrivit om dagens pass. Först red jag yrroll där jag fokusera på att få honom galoppera FRAM till bettet och rak. Han är lite "slingrig" av sig och det är väldigt svårt att ha honom rak. Men tyckte det funka ok sen. Har ju tränat väldigt mycket galoppombyten med honom och han är nästan lite väl känsig just nu, så nu får jag träna att han INTE ska byta nästan istället ;)

Pi därimot som har blivit väldigt fin på marken på senare tid. Henne har man ju inte riktigt kunnat gjort galoppombyten på rakt spår eftersom hon var för svag i bak men idag gjorde vi flera galoppombyten på rakt spår, några i vart tredje m.m. Som sagt hon blir bara finare och finare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0