Dagens pass

Nu är jag och mormor hemma efter vår lilla tripp till Leksand som minst sagt blev en historia. Första bussen missade vi då den var 10 MINUTER tIDIG. Den åtke förbi när vi stod för att gå över vägen liksom. Less jag var då. Snacka om att man bor i en bondhåla och det är omöjligt att ta sig nåonstans. Så jag och mormis fick snällt prominera hem i 15 min kyla + att vi stod kvar och väntade i en kvart för att se om det skulle komma någon buss och den som åkte förbi bara var någon tom buss och råka ha vårt nummer på. Men sedan skulle det ju gå en buss 45 min senare så när vi kommit hem gick vi tillbaka till bussen som även dne var 6 min tidig. Men vi tog oss till Leksand iallafall och handla. Nu har vi ätit världens middag och jag har precis nattat hästarna.

Charlotte, Zandra och Sarah (jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0