Duktiga jag.

Hemma från skolan! Sitter och väntar på lasagne som mormor lagar! Är skit hungrig! haha Idag åt jag frukost 3 gånger! Snacka om att jag är ett matvrak! Men går man upp tio i 5 och fixar och går i skolan till 4 så behöver man energi. Har pluggt riktigt ht i skolan idag med faktiskt. eller jag är väl ofta ganska duktig men händer ju att man kommer in på annat när man har eget arbete. Men har mycket prov som kommer nu så är bara att ligga i till sommarlovet. Ska rida sedan efter jag ätit! :)

Fick veta att jag är ledig imorogn, hur skönt är inte det? Jag är såååå nöjd! börjar även 10 på Fredag istället för 8.

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hahah men Saraaah, köp en ny dator? ;) Nej ärligt, YouTube verkar vilja ladda upp våra filer längre?! :S Vill gärna ha dem på YouTube eftersom det är en större sida men den vill verkligen inte ladda upp, vet inte vad jag ska göra... :(

2010-05-03 @ 17:23:31
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: T

2010-05-03 @ 18:09:27
Postat av: Anonym

sv; tack så mycket! :D Ja båda två är ponnyer :D

2010-05-03 @ 18:10:01
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Ulle

Tack så mycket! Min uppfödning som jag sålde i februari i år. Fina hästar du har! =)

2010-05-03 @ 18:10:31
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Precis, det stämmer. Jag har ett Sweet Iron-bett som dom heter.



Jag tycker om det bettet och lika så hästen min. :) Som astrid beskrev bettet så har det kopparringar och koppar"märken" (upphöjda). Det jag inte tror att Astrid sa var att bettet rostar, och vissa hästar trivs bäst med bett som är mer naturligt än dessa blanka och fina betten som (enligt mig) är lite "hårda" (vissa tex min häst, skummar inte med de vanliga betten och han tycker helt enkelt inte om dem).



Det man ska tänka på är att detta bettet är lite skarpare än ett vanligt tredelat bett, och hästarna blir lite ifrån bettet då ringarnas uppgift är lite den. Tänk också på att hästarna vanligtvis skummar mera med detta bett då det är salivsöndrande material i detta bett (koppar och sötmalm).



Funderar du på att prova detta bett?

2010-05-03 @ 19:54:22
URL: http://likeajoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0