Gårdagens, dagens och morgondagens födelsedag

glömde ju faktiskt att uppdatera här igår. Det stod i vilket fall som helst tömkörning på schemat. Vilket Yrroll ska bli 3 gånger i veckan så han verkligen kommer igång med baken. Har aldrig gjort det på de två som jag har nu så var lite fummligt med alla tömmar först, haha. Tur yrris är en så snäll häst. Kanske en tomkörningskurs skulle vara något för lilla mig?:P Det var iaf väldigt lärorikt att se hästen från sidan. Å han kan ju vara riktigt snygg med ;)

Nu har jag precis vaknar och äter frukost, ska ut och rida hästarna och göra klart stallet sedan måste jag plugga hela dagen fram till kvällen då det blir middag hos Andreas och massa mys eftersom jag fyller år imorgon/inatt :)

finare människa än så här går faktiskt inte att hitta.




Kommentarer
Postat av: johanna stapelberg

Vet du några bra hästar som är till salu.. kolla min blogg och se vad jag menar !

2010-05-29 @ 17:42:53
URL: http://qualitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0