Tävling!

Nu är jag precis hemkommen. Från mitt andra hem, bor ju typ på två ställen ;) höhö. vi ska åka om en halvtimme och NU äter jag frukost eftersom ja trodde mamma skulle hämta mig typ minst en halvtimme tidigare än vad hon gjorde. Men men bara lägga på ett kol. Ska tävla idag om jag inte sagt det? Ullis ska hoppa andra omgången av div 1 och jag hoppar en LA. Sedan får hon tävlingsvila några veckor. Inte för att hon gått särskilt tufft eftersom hon hoppar något som jag kallar "självförtroendeklasser" Alltså låga klasser. Det är lätta klasser som gör att hon tycker det är roligt hela tiden. Blir det för jobbigt kan de lätt tappa intresset och det är något jag försöker hålla koll på med mina hästar.

Nej nu ska ja sluta sjabbla! filmkameran är med. hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0