Träningen för Ulf Johansson!

Här kommer filmerna från träningen som var igår. Haha Pi var verkligen halvgalen. Men det är bra att hon är så för då vet man att hon tycker det är roligt. Hon går ju verkligen med öronen framåt och undrar vad som ska hända härnäst heeeela tiden. Tyckte K Red henne väldigt bra eftersom det är svårt att veta hur man ska rida en så pass pigg häst sedan har hon inte vart så pigg de andra gångerna heller, men ungen sken som en sol, så söt så :D. Spiran tyckte jag även var superduktig hon med! Hon är ju inte särskilt mycket hoppad och bara riden regelbundet i ett år? Trodde inte hon skulle lösa övningarna så bra som hon gjorde och hon var hela tiden positiv. Hon sura ihop en gång men glömde det lika fort och då gjorde hon det med.

Om ni undrar varför jag säger braaaa hela tiden (om det hörs) Så är det för jag hela tiden vill att Spirris ska tycka det är kul och att hon vet att hon gör rätt. Hon är trots allt i tonåren, fux och ett sto ;) Det värsta man kan ha! hahah

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gabriella

ååååååååh fux ston är ju dom bästa ! :DD

2010-05-26 @ 21:22:49
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Jag hänger inte rikktigt med... Rider du fuxen för att hjälpa din kompis? :P Och vem är ungen som rider Pi? :P

2010-05-27 @ 09:21:46
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0