elscuf.blogspot.com

När till och med min pojkvän säger att det var ett bra tag sedan jag uppdatera så är det verkligen låååång tid!

Men här ska ni få lite uppdatering:

Dons prickar (vad det nu är) har varken blivit bättre eller sämre tycker jag. Han tvättas var tredje dag med något speciellt medel och ska idag tvättas med det igen. Sedan ska jag rida båda hästarna. Har fått tillgång till ängen brevid vår gård fram tills att de hunnit plöja. Så passar på att rida så mycket som möjligt nu :) Varken Pi eller Y har fått utslag än så de är skonade. Hoppas de slipper få något också! Just nu vill alla hästar gå tillsammans och de trycker mot hagstaketet för att få vara nära. Så de har äntligen börjat acceptera don. Tyvärr måste han hållas avskild ett tag till.

Snart är det tags att börja sälja vår produkt som vi tillverkat. Och vill ni ha lite tjuvkik på hur prototypen ser ut kan ni kika in på elscuf.blogspot.com. Det är en lantlig design som kommer att kunna beställas i en annan färg om så önskas men huvudfärgen är vit med svarta detaljer. Har du en stilren och snygg sadelkammare kan den passa in där. Annars inriktar vi oss på moderna hem. Hyllan kan användas inom många områden i hemmet. tex I badrummet, på kontoret, i sovrummet, i köket eller i hallen. Bara välja själva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0