Inte ringorm?

Det är lite snurrigt. För där Don kommer ifrån och har fått sin infektion ifrån har de 95% säkert INTE ringorm. Och vår veterinär var 90% säker på att det VAR ringorm. Han kan ju inte ha fått det fårn ingenstans eftersom ingen utav mina hästar någonsin vart sjuka.. Men jag tänker iaf inte åka på någon träning eller tävling om det finns risk att jag skulle kunna smitta någon häst med ringorm, OM mina hästar nu har fått det. Det är bara Don som har symtomen men de står ju i samma stall liksom och gick i samma hage de första dagarna..

Vilket fall som helst kan jag inte rida min bäbis och han kommer vara ett nervtroll när jag sätter igång honom igen. :P

Vi passade iaf på att få alla vaccinerade när alla tävlingar ändå blev inställda.


Mina fina hästar!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej^^

Nu har jag en tävling på bloggen " veckans ekipage" med fint pris!

kolla gärna in om du är intresserad.



(förlåt om du inte vill ha sånt här :( )

2010-10-12 @ 19:39:37
URL: http://sternlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0