Svamp

Är ganska död idag. Gick ju i skolan och jobbade mellan 10-22 och upp idag tidigt för att morgonfodra hästarna och ta ut dem. Sedan tog jag tag i boxarna, det var bokstavligen talat som att mocka 16 boxar istället för 4! Men nu är det klart så då har jag ätit en riktig brakfrukost! Ska fixa iordning mig lite snabbt och sedan åka till Borlänge för att handla en vinterjacka.

När jag kommer hem ska jag ta tag i ridningen. Yrroll har fått på sig sin sko. Dock har Don Någon svampinfektion som han fick med sig hem så det är en hel del extrajobb då detta kan smittas och vi måste använda gift för att få bort de, vilket är farligt att andas in och vid hudkontakt. Kan berätta mer om det senare!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

riktigt bra blogg du har! :D



lust å följas via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 13:54:40
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0