Turbulens

Det är sista veckan innan lov nu och jag har skrivit det sista provet. Sååå skönt. Nu är det finslipning av vårt företag som gäller. Vi ska få klart affärsplanen som Cornelia racerfinger Brandin-Lindblad skriver så är mina budgetar som jag gjort om hundra gånger klara. Jag är ju ekonomiansvarig för er som missat?

Det har blivit en turubulent? stavas de så? vecka men det ända jag kan säga är att jag är glad att lagen är på min sida. Och någon annan är nog mindre glad över det.

Men nu ska jag börja tvätta och städa eftersom att jag ska "flyttaW på måndag då vill man ju ha allt klart och rent. :) Nu har ni missat något va? ;) secrets! Hahah nejdå men min pojkvän ska flytta och jag hänkar väl på lite tror ja =)



Kommentarer
Postat av: felicia

vrf det??

2010-10-28 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0