Sa du mycket att göra?

Funderar starkt på hur det ska gå ihop att:
På Tordag
sluta 3 och ta mig hem med buss som tar en timme! Fast jag bor 10 min med bil från skolan. Vara hemma i drygt en timme där jag ska ta hand om 4 hästar. sedan ta mig tillbaka ner till Leksand för företagsjobb och arbeta med våra hyllor till ungefär 9. Sedan lär jag väl ta mig hem igen, men bussarna slutar gå 5?

På Fredag
Morgonfodra och ta ut hästarna, ta bussen till skolan som tar typ en timme. Sluta 3 och börjar jobba kl 4 och slutar sedan 10. Sedan hem och ta hand om 4 hästar, först ska jag dock ta mig hem..
Samtidigt har jag även skolan utöver detta med typ 8 prov närmaste veckorna...

4 hästar
skola
jobb
plugga
företag
och att kunna ta sig imellan dessa?


Kommentarer
Postat av: Hemköps Matte

Ta inte på dig för mycket! Du måste orka vila också! Tänk på att säga nej också om nån vill att du ska tex jobba men du inte kan..

2010-09-29 @ 17:22:29
Postat av: felicia

hur ska detta sluta men du måste ju också vila nån gång ju.

2010-09-29 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0