häst, häst, häst..

Idag har det blitvit en riktig hästdag med 4 hästar motionerade i 2 olika stall.
Började med att jag åkte till Sunder med Ida där jag red hennes fux 70-80 min och hoppade en del. Hon e en riktigt märr men jag tyckte hon lyssnade väldigt bra när jag berättat för henne att hon inte kan göra som hon vill med mig ;) På slutet kunde hon komma ner och blir runt och ja kunde sitta stilla och lätta på handen och hon blev kvar i balans. Då vill man inte sluta rida ;)
Sedan gjorde vi klart hennes stall och tog en lunch på siljan. Efter det åkte vi hem till mig där vi mockade och fixade stallet. Sedan red vi ut någon timme på Pi och Yrroll och sedan red jag Don medan Ida joggade brevid ;) Så har hållit på att fixat i stallen hela dagen. Imorgon kommer filmerna på don ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0