Att driva företag..

igår var jag inte hemma alls dvs så varken red eller fixa jag i stallet. Anledningen är att jag satt och jobbade med mitt företag mest hela kvällen. I höstas skrev vi en affärsplan när vi startade upp företaget och den blev uttagen att vara 1 av 4 utav de bästa UF företagen i Leksand. Det innebär att vi nu ska göra en företagspresentation inför en jury nästa vecka och det fick vi veta igår. så vi jobbar minst sagt hela tiden med att få vår presentation så kärnfull men samtidigt så intressant som möjligt. Inte det lättaste eftersom vi MÅSTE sticka ut bland alla andra företag. Om vi lyckas med vår presentation kommer vi att gå vidare och tävla bland Dalarnas bästa, är man även bäst där så får man tävla i SM. Att ta oss till SM kanske inte är vårt mål men vi vill till Falun! Därför blev även hästarna lidande! Men jag körde en timme på gymmet och har en skön träningsvärk idag! haha.

Är precis hemkommen från dagens timmar med företag och ska nu ut i stallet. härligt, klockan är halv 5 och jag har tre hästar att ta hand om och rida.. blir klar sent ikväll känner jag. Men ska försöka rida alla lite kortare pass. Det är ju redan kolsvart ute och jag har ju inga lampor.

Kommentarer
Postat av: tilda

Snygg blogg!

2011-01-11 @ 16:59:24
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0