Elsc UF

Det har verkligen vart en vecka med full rulle! Igår fick vi veta att vårt företag är uttaget att ha en av dalarnas 6 bästa affärsplaner. Så förutom vår jurypresentation som vi har på Tisdag där vi tävlar i bästa Uf-företag så ska vi Torsdag den 27 till Dalarnas buisness och förhoppningsvis få hålla en företagspresentation för dalarnas näringsliv, dessutom blir vi tilldelade en monter som vi ska få stå i under dagen. Idag hade jag bara två timmar på mig att fixa stallet då ja sluta 14 och måste ner igen för möte kl 16. Så red Yrroll. Mycket energi och framåtbjudning, det gillar jag!

Igår red jag Yrroll och gick en promenix med Don.

Och dagen innan det red jag alla tre hemma. Nu är dock underlaget så dåligt så måste rida ut hela tiden.




tänkte visa någon dag hur denna kan passa in i en sadelkammare ifall det är någon utav er som är intresserade av att köpa en och samtidigt stödja barncancerfonden!

Kommentarer
Postat av: felicia

jag vill ha en. dom e så fina!! <3

2011-01-13 @ 16:44:24
Postat av: Jennifer

Men vad fina :)

2011-01-16 @ 21:32:22
URL: http://jenkanz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men vad fina :)

2011-01-16 @ 21:32:26
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0