Långskritt

Idag fick Pi och Yrroll skritta i en timme. Det var nog behövligt för dem båda. Att skritta länge är ganska underskattat. Framförallt av mig som gärna vill ha fart och fläkt hela tiden!

Yrroll har faktiskt fått en väldigt bra skritt och han sträcker ut ordentligt. Jag vill ju gärna vara där och pilla hela tiden trots att jag sagt åt mig själv att jag SKA låta dem vara, men idag så var det långa tyglar hela vägen. Men helt slappt blev det inte heller eftersom vi red in i en totalt orörd skog ;) pulsa i en halvmeter snö, mitt i skogen med träd som hänger iför är inte helt lätt.

Pi & Yrroll


Kommentarer
Postat av: ulrika

SV: Jättesööt såklart:)

Hur ska ni göra med henne nu? Ska du ut och tävla med henne i vår i avdB eller ska hon säljas?

2011-01-09 @ 12:47:14
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0