Pioneer crocodile

Mer frågor om stövlarna
Ger dom bra stöd, eller är dom hala? - Måste nog säga att de isf är lite lite hala, om man ska vara petig. Men absolut inget som jag tänkt så mycket eller stött mig på.

är storlekarna stora/små ? Storlekarna i foten är lite större än normalt. Jag är normalt 38½ men 37 passa mig som handen i handsken.
Jag skulle även välja att ta en högre skaftlängd än normalt. Inte för att dem är korta utan för det fulaste jag vet är när folk har för korta stövlar. Skaftet blir dessutom jättemjukt efter ett tag så man behöver inte vara orolig att det ska skava i knäväcket. Dessutom så (som alla vet) Så veckar sig stövlar i fotleden och kommer därför att minska med någon centimeter i längd.
Om du är intresserad av stövlarna så vet jag att Österbo hästgård säljer dem. De är dock en beställningsvara. Men jag lovar att väntan är värt de. Ja har vart supernöjd med mina och haft dem i över ett år nu :)

Kommentarer
Postat av: Sportwire

Ta chansen och vinn två exklusiva träningsdagar med OS-ryttaren och Malin Baryards tränare Pether Markne. besök sportwire.se för mer info.

2011-06-16 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0