Skästa idag

Idag har jag träning i Västerås på skästa gård. Yrroll som åker med idag igen. Men tar det som sagt lungt så han kommer inte att gå SKIThårt som de ofta blir för honom där nere ;) höhö. För er nya som kommit så åker ja ca 1-2 gåner i månaden ner till Västerås (ca 20 mil?) från Leksand till min underbara tränare Louise haaga som har och driver skästa gård. Rider i en grupp som kallas elitsatsning där jag tränar med väldigt duktiga ryttare (jag är helt klart sämst där ;)) Bla så rider Emma Kåbring, som är en väldigt duktig ryttare och en bra förebild, Caroline Kamensky, behöver väl inte förklara närmre? Fredrik Kamensky och några andra som rider på 140 höjder.

Louise har alltid väldigt bra och lärorika träningar och sedan jag börja träna för henne har jag utvecklats enormt. Tyvärr har jag ingen film från första träningen med Yrroll men på den tiden kunde vi knappt hoppa 1m felfritt. Sedan andra gången Louise såg honom börja hon se att det fanns något och sedan dess har det hela tiden gått frammåt.

Har ni möjligheten tycker jag verkligen ni ska testa träna för henne!

Länk till skästas hemsida!




Ska kanske kika på en häst hos henne idag.

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Hoppas det blir någon ny pålle! :D



Kollade på försäljningshästarna på hennes hemsida, jääklar vad fin den vita valacken såg ut! Hade inte tackat nej till den precis ;O

2010-06-23 @ 16:14:34
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Ravnsigrid

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 16:25:36
URL: http://ravnsigrid.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0