Bra uppdatering

Bra uppdatering det är på mig just nu! Men sker inte så mycket. Idag har vi friluftsdag och jag har ju såklart valt ridning då det innebär att jag får vara hemma. :P Dock så har jag vart hos tandläkaren på morgonen och borrat. Ja dagen kunde ju ha börjat bättre om man säger så! Om någon timme ska vi iväg och kika på en bil igen sedan ska jag hem och rida. Förhoppningsvis med en bil i bagaget då det innebär att vi åker iväg och tränar i ridhus. Om jag får bestämma alltså! ;) Har laddat upp filmer från John träningen nu. Bättre sent än aldrig heter det ju?

 

 När jag städade sadelkammaren hittade jag ett segertäcke med en bekant logga på, hmm vad känner man igen det ifrån? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0