Utmaning

Jag har blivit utmanad av bland annat Emelie
Så här går det till:

- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:

- Jag har världens kortaste stubin. Har någon fått eld på stubinen smäller det till ordentligt.
- Jag har ganska bra betyg i skolgen. MVG i ca 70-80% av ämnena..
- Jag kommer från Sthlm, flyttade till dalarna för 4 år sedan.
- Jag och min första ponny var som helan och halvan, gjorde allt tillsammans, vilken även innebär att köra race runt i hagen utan varken hjälm eller träns :P
- Jag har aldrig sålt någon av mina hästar.
- Hittade ingen utav mina hästar på annon, utan blev tillfrågad att köpa både Yrroll och Fidelie, Pi köpte jag istället för en hingst jag provred, den hingsten har idag tagit brons i SM ;)
- Jag älskar att träna i ridhus, och hatar att rida ut.

Jag utmanar andra bloggare;
Freja
Ronda
reitsport
Astrid
Johanna Bengtsson
Johanna Vangen

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Freja som i jag? ;P

2010-03-05 @ 22:18:20
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0