Från förbundet

DM i hoppning 2009 Hedemorabygdens RK stod under helgen(5-6/8) värd för Distriktsmästerkskapet i hoppning för juniorer och seniorer. På den fina gräsbanan kom 10 juniorer till start och 12 seniorer. Bland juniorerna kunde Olivia Ståhl på Zanrose från Avesta ta hem guldmedaljen före Elin Hedman på Bouquet från Rättvik och på bronsplats återfinns förra årets segrare Sarah Gustafsson på Yrroll, Borlänge Ryttarsällskap.

Hehe ja vann ju på ponny, inte på häst, men men :) är dock fortfarande sur över mitt tidsfel, börjar snart gråta ;)

Har föresten anmält till lite tävlingar nu igen. Det här året har gått sjukt fort, känns som det var Maj förra veckan! :( ska ju tävla i helgen, där det för den delen inte var några startande, typ 5 i pis msvb. men men. sedan, om jag inte åker utomlans åker vi till nått ställe jag glömt, där rider ja typ 2 1.30 och 1.35 sedan får Pi bara gå någon start i Gagnef, för hon gillar inte banan.. Sedan blir det meeting för Yrroll där jag bara rider 3 1.30. Förhoppningsvis en 1.40. Fan börar bli stressad, året är ju snart slut!!!! ::::::::::::::::::::::OOOOOOOOO

Ikväll ska jag och mamma och äta på hotell gyllene hornet :)

Lite mer bilder:

HAHAHA ÖH? stolsits på en åsna? har iaf rak rygg ;) Fan vilken biff han blivit!!



Någon som vill att jag ska visa lite före och efter bilde rpå mig och Yrroll?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill gärna se före/efter bilder!!:)

2009-08-10 @ 12:38:57
Postat av: Lina Renström

Ja gör det! Kommer säkert vara jätte stor skillnad!

2009-08-10 @ 13:16:02
URL: http://ridsportlina.blogg.se/
Postat av: Dannis

Hej!

ville bara slänga in en liten kommentar om att jag tycker din blogg är superbra! typcker du skiver intressanta saker och tycker du ska fortsätta med detta! :) / Dannis

2009-08-10 @ 13:37:07
URL: http://danielladahl.blogg.se/
Postat av: Sofia M

Var det en bra runda förutom tidsfelet??

Du har ju själv skrivit att det inte spelar någon roll om du vinner eller vägrar ut sig för att du vet hur bra det kan kännas och det är huvudsaken, får inte ihop det om du nästan gråter över ett sketet tidsfel för att ha en bättre placering, dessutom blev du ju ändå placerad så!!!!!!!

2009-08-10 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0