Idiot??

Någon lite halvt idiotisk fråga..

Var det en bra runda förutom tidsfelet?? Du har ju själv skrivit att det inte spelar någon roll om du vinner eller vägrar ut sig för att du vet hur bra det kan kännas och det är huvudsaken, får inte ihop det om du nästan gråter över ett sketet tidsfel för att ha en bättre placering, dessutom blev du ju ändå placerad så!!!!!!!

Ööhö?? Jag fick ett tidsfel!! Det innebär att man inte gjort några "misstag" eller satt sin häst i skiten. Utan att jag red en halv sekund för sakta när det inte ens är automatiskt start/Mål utan det kunde liak gärna kunna var flaggen+tidstagaren sega reaktioner.. Sedan är det ett DM som innebar att jag kunde tävlat gratis hela nästa år, det är väl klart som fan att man är missnöjd då!!!  Dessutom fick folk rida innanför hinderna för att klara maxtiden, eftersom jag starta först och inte är någon matimatiker så visste jag itne hur fort jag skulle behövt ridit egentligen. Hoppas du fick ditt svar och har börjat fatta varför man blir sur för ett tidsfel när man kanske lika gärna kunde ha vunnit och sparat tusentals kronor nästa år!!!

eller vad tycker ni andra? Är det inte ganska självklart att sura över en sådan sak!




Någon som märker att jag är på dåligt humör?;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag hade blivit dyngjävlasur jag också :P

2009-08-10 @ 19:27:12
URL: http://prima.blogg.se/
Postat av: Modesty

Jag hade blivit sjukt besviken på mig själv.Det handlar ju om jätte mycket pengar man hade sparat bara man hade klämt till lite extra med skänkel på slutet.

Vilken idiot!

2009-08-10 @ 19:44:57
URL: http://skaneflickan.blogg.se/
Postat av: johanna

Herregud, klart man måste bli förbannad om man tränar hårt! (fast på sig själv) Man blir alltid innerst inne arg om det går dåligt på en tävling. Vägrar man ut sig så går man ju inte direkt med ett stort leende på läpparna :P Annars han man ju ingen tävlingsinstinkt! Skit i vad den personen säger, det är ditt liv inte hennes :)

2009-08-10 @ 20:57:10
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: <3

Jag hade sagt att du behöver lugna dig lite! Bara en fråga ju... och absolut inte idiotiskt! Lugn nu fia;)

2009-08-10 @ 20:59:12
Postat av: Lina Renström

Jag skulle oxå bli skiiiit sur & irreterad!

2009-08-10 @ 21:17:56
URL: http://ridsportlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade också blivit sur på mig själv, det är liksom lite naturligt ändå. Klart man får vara missnöjd ! Även om runda kanske var toppen men så får man ett tidsfel och jag iaf retar mig som tusan på en sådan 'onödig' grej.

2009-08-10 @ 21:34:21
Postat av: sandra

Ops, jag som skrev förra inlägget. : )

2009-08-10 @ 21:34:51
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hade nog mest blivit irriterad tror ja... Konstigt att inte ha datatidtagning eller va det heter på DM. :O Våran klubb har det på alla tävlingar, vare sig lokal eller nat.!

2009-08-10 @ 21:57:22
URL: http://trolllungen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade blivit riktigt irriterad!



Dåligt att det inte var "ordentlig" tidtagning under ett DM.

2009-08-11 @ 08:34:08
URL: http://sandrapandras.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Samma sak hände mig, inte i en lika "stor" tävling direkt, jag höll ett ganska bra tempo men det var helt sjukt med tiden, var 4 hundradelar ifrån en rosett så , ja man blir SUR! Förstår att du är irriterad!!

2009-08-11 @ 10:22:39
Postat av: Anonym

jag tycker att den som kommenterade har rätt! om det nu var så dåligt att de inte hade ordentlig tidtagning så skulle du ha gnällt innan, nu är det försent! var nöjd med en felfri runda istället!!!!

2009-08-12 @ 11:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0