Jag ska gå upp några kilon

Det gäller ju att ha del-mål för att lyckas med sitt slutmål. Ett av mina delmål är att jag ska gå upp ca 7 kilo och träna för bättre fysik. Eftersom jag bara är en liten fjärt och rätt spinkig så krävs det många gånger större hjälper än vad som egentligen är optimalt. Jag tror att med lite mer fettmassa kan jag göra skillnad eftersom att jag för det första har mer att "ta av" Eftersom en spinkig fjärt som får skavsår av sina lakan blir trött fortare än en person som har "normal" kropp eller vad man ska säga. Sedan får jag lättare att bygga muskler. Idag är ja ca 165(säkert kortare) och väger just nu 47 kilo. och jag vill väga typ 54. Frågan är bara hur tusan jag ska lyckas med det? Det är betydligt lättare att gå ner. Jag går lätt som en plätt ner 2-3 kilo på två dagar. Jag kommer nog må bättre och framförallt orka mer!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

muhahaha! D va ju dock inte direkt svårt att lista ut ;)

Men tycker ABSOLUT att du ska dit! Så jäkla kul och bra tävlingar :) bra banor med!



förresten kan du få lite fett av mig, ja har så d räcker o blir över :D haha

2009-08-17 @ 23:03:24
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur får man bilder uppe på bloggen? tycker det är jättefint på din blogg men jag fattar inte hur man gör?haha jag är bara lite oteknisk!:)

2009-08-17 @ 23:14:11
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha kanske inte...

men lägg till mig på msn ist så ska ja berätta lite för annars kommer folk fatta;)



[email protected]

2009-08-17 @ 23:26:49
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Pompom

Ät var 3:e timme. Har du svårt med "tid" eller att laga mat ska du ta hjälp av kosttillskott. Finns både protein o kolhydrater. Frukost, lunch middag och kväll som vanlig måltider, sen lägger du in 3st tillskott där emellan. Ta hjälp av ngn som kan. Byt inte ut tillskott mot mat om du verkligen vill sätta muskler/massa. Vi människor funkar på samma sät som hästar. Dålig mat/kost = dåliga prastationer.

Lycka till!

2009-08-23 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0