Pisen

Kul att statistiken ökar så pass mycket! Trots att jag nästan möter mer motgång än medgång för tillfället ;)

Red inte min Pi-Prinsessa idag för hennes hovar är så spruckna just nu och hovslagaren kommer inte fören på Måndag och får inte tag i någon annan som kan komma tidigare heller! :( Så strunta i att rida för att skona hennes hovar och borsta och pussa på henne lite istället. Eller rättaresagt mycket pussar! ;) tvätta även av hennes hovar och smorde in me grekisk olja. Matolja ska tydligen vara bättre än hovolja som man köper! Muppen Yrroll red jag ganska lätt eftersom han kommer gå riktigt hårt imorgon, sedan var det  typ 30 grader med! Nu håller vi på att göra barbeque här hemma! Göttt!!!

Så länge tänkte jag göra lite läkningar till några bloggar jag tittar på dagligen, hehe.

Mikaela Zimdal. Vem har missat henne? Riktigt duktig tjej som tävlar upp till 1.50 på sin häst. blev bla 2a i Göteborg, skandinavium. Vettig tjej säger ja!

http://internationalshowjumping.blogg.se/
Hittade nyligen sidan så har inte så mycke att säga än.

http://rebeccarichard.blogg.se/ Duktig tjej som ofta kommer med bra tips! Hon har även en häst ja är intresserad av, men den e dock ej till salu ;) Sedan har hon en som är halvbror med Yrroll :)

www.charente.blogg.se
Ung tjej som är duktig, hoppryttare. Dock tråkigt att hon sålt sin fina C-ponny!:P



Kommentarer
Postat av: Jennifer

www.nogg.se/amandag är också väldigt bra! :) Jätteduktig tjej

2009-08-10 @ 16:10:17
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0