Haha va?

Det var någon rolig men sorglig person som kommenterade och fråga om jag skulle tävla varje helg på den ponny jag lånade med?

Till att börja med så tävlar inga utav mina hästar varje helg. Dom går ca 2 tävlingar i månaden, om ens det ibland. Visserligen har det blivit fler någongång. Men då har hästen bara fått gått en start. Tex gick Pi en msvb i Älvdalen för att slippa åka iväg och träna henne en annan dag i veckan + att de var så få startande och Yrroll endå skulle dit. I Edsbro så startade vi bara en klass och kunde därför åka helgen efter till kumla och starta. Nu har båda hästarna haft 3 veckor vila från tävling. vilket jag tycker är väldigt viktigt. Inte bara för hästarna utan för mig med. Att man inte bara maler på. Trots att man kanske bara tävlar varannan helg. Det kändes att det behövdes nu när jag fick en vila i helgen.

Den är väldigt sorgligt om det finns personer som tror att dom kan starta och framför allt gör det flera helger i rad. Men de värsta är att någon trodde jag gjorde de? Men tar det som ett skämt! :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller faktiskt med dig sarah. Tyckte nästan att frågan va lite dumt ställd. Du har ridit i hela ditt liv(?) o tävlar o har två hästar, då är de ju helt klart att du vet hur dom funkar o hur dom går:)

Tycker nästan det är lite roligt när folk tror sig veta mer om hur andra ska rida, när de kanske inte vet ett dyft om hur de ligger till:P

2009-07-23 @ 09:29:46
Postat av: vendela

Är den sista bilden från Sandö på Värmdö?

2009-07-27 @ 19:35:22
URL: http://vendelala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0