Yrroll äter mat

Sitter just nu och väntar på att min pärla Yrroll ska äta upp sin mat. Och jag ska säga det gott folk, det kan ta ett bra tag, för det går så otroligt segt. Vi ska åka om 9 minuter och jag har itne satt på han skydden än. För om jag gör det när han äter mat blir han så nervös så han inte kan äta. Så jag får nog komma lite sent, det viktiga för mig är att han får i sig all mat, speciellt nu när han är lite tunn. Enda hästen som e smal på sommaren? haha.

Idag ska vi hoppa en 125 som e en A:0+A:0 och 1.30 som är winning round. Om ja nollar winninground och går till final round och nollar den med e jag kvalad 1.40. ;) haha men den risken är väldigt liten!

som sagt blir det både film och bilder av snälla Carro :) Så ni får hålla lite utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0