Yrroll drar ikapp pi

Idag kom jag på att jag och Yrroll är på precis samma nivå som ja och Pi var för ett halv år sedan. Då höll vi på att kvala till msva som är 1.20 för C-ponny. Och idag håller ja och Yrroll på att kvala till msva för häst som är 1.40. :) Har dock inte samma krav på Yrroll som ja hade på Pi då. Men måste säga att jag och Yrroll är egentligen säkrare på msv nivå än vad Pi är. visserligen har ja och Pi massor av nollor och placering i msv men jag tror att Yrrisen kan gå med så mycket jämnare resultat än vad Pisen gör. Men den är hon ju ett sto också och dom har ju sina ideér.
Alltså yrroll ångar på som han aldrig gjort annat, ibland får vi väl med oss en bom men Pi lägger in sina stopp ibland och man blir överlycklig om man kom över dom breda oxrarna ;) Haha till exempel börja ja stört böla när Pi nollade i msvbn i helgen för hon gått så dåligt de senaste tävlingarna. :P Dessutom var det en väldigt maxad bana.

Har ridit in sadeln nu, blev skritt fram och tillbaka i ca en halvtimme. Klockan sex till 8 har ja träning på hästarna för Ulf Johansson på hans stall.

Har för den delen vart duktig och putsat alla hästarnas utrustning med :)

sddcf

Kommentarer
Postat av: kamme

riktigt snyggt hur du har kapat huvudet på första bilden där hörru... ;D

2009-07-15 @ 01:55:10
Postat av: sarah

haha det är faktiskt fotografen ;)

2009-07-15 @ 11:24:53
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0