Hemma igen

Jag heter Sarah och just nu är jag bara sååå sur! För som vanligt är det flagg tidtagning och marginalerina inte på min sida! Trodde jag kom tvåa eftersom jag ridit ganska fort, Men nej, hon lyckades rida snabbare än mig trots att jag tyckte det sååg jätte segt ut. Så blev inga 600 spänn. Slutade 3a och utanför placering i derbyt.. :( Men eftersom min häst var såååå fint så är jag super stolt över honom! Vi hoppade ju en 115 innan och då var han som vanligt när det är småhinder ouppmärksam, men i 1.20 var han såå fin! Var en grundomgång med 17 hinder. Vi var felfria till hinder nmr 11 som var ett litet räcke när man hoppa in på banan igen. Sedan föll räcket ut i kombinationen ner.

Det var även första gången han avr ute i terrängen och hoppa bank och vattengrav! SÅ DUKTIG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt man får ta, händer alla! :(

Men det är allt lite mräkligt att det bara är för dig det häner hela tiden? :S

2009-09-19 @ 16:59:12
Postat av: sarah

Haha va? Nyss hände det alla, sedan hände det bara mig? Vart gick de fel? Måste vara jobbigt att vara du. Glad jag är att jag inte är det. Vem vill vara misslyckad och sitta och skriva anonyma kommentarer i inlägg?

2009-09-19 @ 17:12:03
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0