Nu - Träna Pi!

fått i mig mellanmål nu! Hade planerat vad jag skulle göra för övning med Pi idag. Men nu har jag helt glömt... Nej justja! Tänkte travhoppa henne och sedan hoppa lite studs. kanske plockar bort en hinder så det blir en galoppsprång och hinder igen. Eller liknande. Har ju itne vart förbi andreas och har då ingen kamera.. tyvärr.


Förövrigt är det ett skitväder. Men jag ser det positiva. Marken blir mjuk så den blir bra att rida på någon dag ;)


Fidelie lägger in en hälsning så länge. Att hon ät en av de 3 sötaste i världen!


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Hejhej!



Kika gärna in på min hästblogg.

Där berättar jag om mina träningspass, tävlingar och delar med mej av tips och trix.

Samt frågor och tävlingar att delta i.

Har även utrustning till salu!



Välkommen in!

Mvh Emelie

http://emblems.blogg.se/hast

2010-04-15 @ 17:19:00
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0