Taggad!

Hej allihop! Har haft en riktig "bakis" dag. Var ut igår, dock dricker jag ju typ inte men har ändå kört en chips-och-cola i soffan förmiddag! haha alltid lika härligt, dock blir man ju förbaskat seg. Men ska ta mig ut till älsklingarna nu!  We are the Champions spelas på radion just nu och man kan ju inte låta bli att bli förjävla taggad då! Hur många gånger har man inte drömt om att man rider in i globen till den här låten med segertäcket på? fyfan vad taggad jag blev! tävling om en vecka, såååå kul! Med världens bästa Pi!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en cd-skiva med olika pepp-hits som jag brukar lyssna på när jag ska tävla.

"Eye of the tiger" är min och Svalurs lilla pepp-låt.

2010-04-25 @ 16:03:36
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0