Felicia

Måste bara säga att min lilla kusin är världen gulligaste! Hon verkligen älskar hästar och jag är lite av hennes idol/förebild och igår gav mamma mig en försenad julklapp från henne! Blir nästan tårögd för hon är så söt!

Just nu rider hon på ridskola på Angarn där jag var och tränade ponnygalopp med Pi när vi tävlade i det och jag hoppas hon kommer utvecklas fort. Hon lär sig så himla lätt och vill så gärna hoppa och tävla. Kanske kommer hon rida sin första tävling nästa gång hon kommer upp?

Måste vara drömmen att ha en kusin med massa hästar och hästgård när man är liten. Det hade då jag velat! Fick ju dock min första ponny när jag var tio år så någon kusin är ju som en fis i rymden mot en egen häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0