Gymmat 80 min.

Är precis hemkommen från gymmet igen. Körde ganska hårt så är helt slut och kroppen småskakar lite ;) Pratade lite med Andreas och vi skulle kolla upp en fysprofil för ryttare så jag börja söka lite på internet, fanns det någon? NEJ! Är inte det lite sjukt. Det är så mycket snack om hur dåliga vi ryttare är på att träna oss själva men det finns liksom inga riktlinjer på ridsportförbundet tex om hur man ska träna, Hur det ser ut på landslagsuttagningarna m.m Tycker det är otroligt dåligt. Visst nu kanske jag vart dålig på att leta och det faktiskt finns något likande där ute. Men vad jag kunde hitta fanns det inget. Men ska kolla lite i min tränare Uffes bok så får vi nog utgå lite från den. Imorgon står simning på schemat då vi kört gym 3 dagar i rad. Sedan blir det vila i tre dagar.

Ska slänga i mig lite och ut och fixa hästarna sen. Resterande timmar på dygnet blir det stenhårt plugg som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Jättefin häst :)



sv; Tack, är jättenöjd med dom :D

2010-02-25 @ 20:12:40
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0