Yes Coach!

Jag tror inte ni anar vilken träningsvärk jag fått. Det var första gången jag tränade med Andreas på gymmet och höhö vissa saker tog ju lite mer när man gjorde rätt så att säga ;)Men det är bra. Har man träningsvärk har det ju faktiskt hänt något. Sitter och kikar på häst annonser och det finns ju en hel del lockande!

Det är ju på tapeten att det ska in en tredje, men det är helt klart halvhjärtat! Får vi ett riktigt kap kommer det nog ske tidigare än planerat men annars kommer det nog tyvärr ingen förän lille Pi är borta. Önskar jag hade mer pengar och ett större stall! Men det är bara fortsätta kämpa utifrån de förusättningar man har! Eller hur?! Du blir inte bättre än vad du tror att du kan bli! Trodig själv, var diciplinerad, ha mål och gör allt du kan! Det finns inga genvägar (Okej föräldrar med pengar är väl ett litet undantag) Men det är inte dem som blir stora i sluttappen! Utan det är DU som KÄMPAR och ger ALLT! Lite ord från mig till er!

A La Caroline Kamensky
Jag kan
Jag vill
Jag ska!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg :))

2010-02-18 @ 19:22:42
URL: http://petraebbesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0