Filmer från igår.

Gårdagens träning började med att jag höll lektion för Felicia i ca 30 min. Var egentligen meningen att hon bara skulle rida fram honom men gick så bra så då lura jag henne över lite hinder. hon hoppade som sagt 80/90 cm på Yrroll som dessutom tog ett skutt åt sidan över hindret, men hon flög som tur var inte av. De travhoppa, hoppade stud och tog ett vanligt språng på ett räcke.

Sedan hoppade jag upp på honom och då var han ju varm i kroppen så kunde köra igång på en gång.Han var superfin idag med! Finare än häromdagen när vi red markarbete! Skillnaden var att jag hade på mig rullsporrarna idag och inga alls sist. Blir ju lite mer GO i honom på en gång då..

Felicia och Yrroll.

Hihi här kommer bilden när de hoppar i galopp. Yrroll tittade på något, vet inte vad så han hoppa ju åt sidan, haha det ser så sött ut!


Här är en av filmerna på mig. :) Ni ser ju hur liten Felicia är där i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0