Nya saker

Hittade ingen bättr bild på ridbyxorna men det är dem som hon på bilden har. Det ser typ ut som jeans fast vita! Har ju ingen bra kamera så kan inte direkt "fånga" detaljerna :P


Sedan köpte jag en ny pikeur kavaj, fast en kort modell. Har en Epsom, vilket är den långa klassiska modellen. Men nu ville jag ha en kort och deras modell passar mig verkligen super så blev skarlett den här gången.


Jag är ganska liten och smal och svårt att hitta en kavaj som sitter snärt eftersom jag gärna vill ha det tight i ryggen, hatar när det hänger så där slaffsigt! Så kan rekommendera pikeurkavajer till er som är lite smalare. Dock har ju min andra epsom blivit nopprig, redan efter 1 år! Så de sa att vi skulle komma in med den. Så blir en vända till nästa vecka och se vad de ska göra med den. Det syns inte så mycket, men mamma är lite petig och mina kavajer som jag haft i typ 5 år var ser nyare ut än den här :P



Blev även ett Pelham till Pi som hon funka bra på. Red nyss ett pass och hon var väldigt fin!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt snygga båda byxorna och kavajen :D Vad är det för märke på byxorna :) ?

2010-07-08 @ 20:04:46
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0