Ridit Pi

Idag jobbar jag kväll. Börjar vid 4 och slutar vid 10-11 någongång. Så idag får jag rida på dagen. Har ridit Pi precis, en ganska hårt pass. Red ungefär 1 timme och en kvart och hon var väldigt fin. Imorgon ska hon skrittas sedan ska hon få en välförtjänt vilodag! Hon har gått ganska hårt nu och vill ju att ponnyn ska hålla i 10 år till! Nu står hon inne och äter lite lunch samt torkar lite. Man får ju lov att svampa av henne efter varje pass då hon blir sååå svettig pga vinterpälsen och när det är så fruktansvärt mycket insekter ute så vill jag skona henne lite. Så hon står inne i svala stallet. :)

Har precis proppat i mig nudlar ( Jag HATAR nudlar) för det inte fanns något hemme och lär äta om jag ska orka rida två hästar + jobba till sent ikväll!

Kommentarer
Postat av: Gabbis

vart jobbar du ? :)

2010-07-09 @ 20:17:03
URL: http://bramstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0