Tävlar idag. Bildbomb

Idag har jag vart iväg och tävlat. Är faktiskt riktigt nöjd över Yrroll och dagen. Även om det började med smått panik när jag glömt käkrämmen hemma. Så fick lov att köpa ett begagnat träns för den sista hundralappen mamma hade på sig. hahah. Har inte vart några toppenresultat men jag är riktigt nöjd vöer 130n ändå! Första klassen var det 3 ner, första hindret, nmr 5 och sista. I 1.30 var det flera som flög av i de två kombinationerna så mitt mål var att ta mig runt. Fick 5an, 6a, och de två sista hindren med mig. Men fan var han hoppade min prins! Riktigt stort så jag höll på att flyga av. Sedan har han räddat mig otaliga gånger idag!






Hahah här höll ja på att flyga av ordetnligt, men snäll som han är hoppar han en oxer i 130 stillastående. Som ni ser på bilden ovanför.

Kolla hans framben. Så borde de vara oftare! :D

Höll som sagt på att flyga av några gånger för han hoppade som en jäkel :D

Även bakbenen vasr fina ett par gånger

Hans galopp var riktigt bra i 1.30. Duktiga Yrroll :)

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Du passar så bra i dina stövlar Sarah!!! Snyggingar är vad ni är :)

2010-07-31 @ 22:25:09
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

var och tittade på tävlingarna! Ni såg så fina ut! :)

och som sagt var, att bara komma runt 1.30 banan var ju en bragd ;) vet inte hur många som ramlade av eller vägrade ut sig!

2010-08-01 @ 08:37:35
Postat av: Lina Renström

Jag var där men jag såg inte dig ;) När startade du i 130 ? :)

2010-08-01 @ 09:45:44
URL: http://llinastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Vad roligt att det kändes bra! Haha, vilka språng han ser ut att göra på bilderna! :D

2010-08-01 @ 10:31:51
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Linda

Fina bilder!

2010-08-01 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0