Tretorn Falsterbo

När jag var på Aubiose (stor hästbutik i borlänge) för någon dag sedan så såg ja nya tretorn.  Först var ja väldigt anti tretorn advance, jag övervägde att köpa dem men ångra mig pga kvalitén. Nu har ju tretorn Falsterbo kommit och dem var jag också väldigt anti. Men efter att ha sett dem i verkligheten så kan ja säga. DE ÄR SKITSNYGGA!  Mycket snyggare än på bild! Så funderar ni på att köpa dem, GÖR DET! Får hoppas kvalitén är bättre bara.

Jag fick ju nya för bara någon månad sedan, så får väl hålla ut lite till innan ja kan få nya:P


Kommentarer
Postat av: ellen a

jag tycker bara att dom ser väldigt breda ut runt vaderna :/ pluss så gillar jag inte dt grän på dom vid hälen :O

2010-07-25 @ 12:36:01
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0