Vilken lång dag!

Nu är jag äntligen hemkommen från jobb, två ridpass och stallet. Halv tio... niice.

Slutade halv 6 då var det direkt hem så åkte vi iväg med Yrroll för att rida ett markarbetes pass. han var såååå fin!!! Välbalanserad, spårade och hade väldigt spänstiga språng! Glad jag var! Det enda jag har att klaga på är att han inte riktigt orkar hålla galoppen, inte har något stamp i bakbenen. Men jag kan inte kräva allt. Han var tom. lätt i munnen. Travhoppade och hoppade studs idag. Jag och mamma är så nöjda med honom! Kommer visa filmer senare. är filmer för ca 30 min så måste välja ut några. har inget program för redigering av filmer.

När jag kom hem mocka jag till Y och red sedan Pi. ca 20 min pga det dåliga underlaget.. :( Mocka precis hennes box och nattade dem, nu är det äntligen middag! Är verkligen helt slut! Jobbat nästan 30 timmar på tre dagar + ridit och då blir man slut.


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha! Ja, med tanke på att flera andra råkat ut för samma saker så verkar hon ju inte precis vara av rätt domar-material... ;S Mamma funderar på att i alla fall berätta för en vi "känner" på Skånes ridsportf, men jag tvivlar på att dem orkar göra något men kan ju vara bra att dem vet att det finns klagomål på henne i alla fall...

2010-07-25 @ 22:24:27
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Emblem

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-25 @ 22:28:36
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0