Lastmasken!

Jag har vart hemma sedan 4 och fortfarande inte gått ut i stallet. Det enda jag gjort är att sitta vid datorn.. 1½ timme nu alltså! Fan jag är sååå lat. Har alltid så svårt att komma igång med saker, men när jag väl är igång är jag väldigt effektiv. Jag är bra på att göra flerasaker samtidigt och proriterar oftast rätt så allt går så fort som möjligt. Dock går det lite väl snabbt ibland och jag glömmer att vara ordentlig och rätta eventuella fel, tex stavfel. Sätter jag igång med något så tar jag ingen paus fören allt är klart.

På Torsdag tror jag vi skulle ner till ett företag och titta på hästlastbilar. Får se hur det blir med den saken. Vore väl vääldigt trevligt med en lastbil då det blir ganska mycket tävlingar lite längre bort iår. När det är häst tävlingar blir även allt mycket dyrare. Så en lastbil att bo i och dessutom med högre komfort att åka i än bil+transport vore inte helt fel. Om inte annat blir det säkrare och stabilare på vägen. Pratar man med folk som har köpt lastbil kan det aldrig tänka sig byta tillbaka till transpor+bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0