Hoppa pi i eftermiddag.

Idag skulle egentligen Pi blivit provriden men de skulle ringa igår och har inte gjort det, så då får jag äntligen hoppa Pi. Har inte tränat henne sen innan mora tror ja? Alltså banhoppning, hade ju terräng för någon vecka sedan. Men det har vart provridngar hit, en tävling dit och så har liksom inte funnits någon tid för mig. Vill ju inte att hon ska hoppa allt för ofta även om hon inte hoppat särskilt högt. Men idag blir det lite gymnastik och höjer väl kanske upp något hinder liiiite sen kan man nog få ihop det till en liten bana. Ska filma det här så kameran ska med! Det tråkiga är bara att jag inte har någon häst att rida fören Pi vid 6 då. sååå tråkigt. Det är nu man gärna skulle ha minst en till hemma! ;D (Ja jag vet att ja har två till, men den ena ska inte ridas på två dagar och den andra är sällskapshäst)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Så fin :) har du pioneer stövlar? :) har också såna fast bruuuuna ;D



sv; Mihihihihihi dom är grymt snygga :D:D

2010-05-20 @ 19:58:10
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0