En hund på halsen.

Det har regnat i några dagar så marken är väldigt blöt och mjuk... Roligt, min värsta fiende typ!:P
Hade bestämt för att rida ut och galoppera på grusvägar, eftersom det passar sig väldigt bra men det underlaget som är nu. Men halvvägs framme upptäckte jag att jag hade en hund med mig?

Ja Det är så att Mira brukar vilja vara med mig när jag rider i hagen. Hon springer nästan alltid runt där med mig. Så idag när jag red iväg så har hon helt enkelt gått efter. Det roliga är att jag inte märkt något, så vet inte om hon gått nära hela tiden eller om hon kommit springande en stund efter? Ja det var bara att vända så ja kunde få hem henne. Dock så är hon lite rädd för hästar och vill inte gärna vara nära dem. Så när det börja komma bilar fick jag lov att sitta av och gå med henne heeeela låååånga backen upp till oss. Då hade även mamma upptäckt att Mira var på rymmen! Kände inte för att rida tillbaka då utan fortsatte lite hemma i hagen i skritt och trav. Var så han halkade till när jag bara sakta av till skritt så blev verkligen ingen galopp!
Besiktning gjord!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åh nu vill jag veta vad det är för häst som du smyger med ;)

2010-09-18 @ 10:20:40
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0