Motionerat

Idag har jag rört på mig bra mycket mer än vad jag brukar.

Tog först en liten powerwalk till skolan. Trodde jag skulle hinna på 30 min men blev lite sen.. Sedan har vi orienterat idag. fantastic four - utan Lizette. Alla rätt som vanligt! ;) Banan vi sprang var 3,6 km. Så har iaf rört på mig minst en halv mil idag. Sedan ridit. Kors i taket för mig. Det var bra länge sedan jag motionerade så mycket! Men gud så skönt det är efter. Man är som en annan människa. På tal om en annan människa. Nu har jag börjat fjälla, eller flagna som de säger här uppe. Det är det jobbigaste, äckligaste och sorgligaste som finns. Snart är min bränna borta :(

Kommentarer
Postat av: karro

svsv, okej tack! :) har skickat ett mail till österbo om hur lång tid det tar att få dem. Har skickat efter dom via stockholm ridsport men de ska ta minst 2,5 månader innan jag får dem ''/ så kollar upp mina alternatvi :P

2010-09-06 @ 21:01:44
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0