Mycket som händer, ny häst i stallet

Mycket har hänt i mitt liv sedan jag skrev det sista inläggen. Både bra och extremt dåliga saker! Kan tex meddela att min 3 år gamla Cheval liberté transport brakade i golvet.. Ja det är sant! När vi hade lastat ur Pi för en provridning skulle mamma bara gå in och sopa ut transporten och den brakar!! Det är helt sinnessjukt att en så ny transport ska kunna gå sönder I GOLVET? Den är inte ens besiktad för första gången än... Det är bara tur att ingen av de stora åkte i den. Då hade jag inte haft dem i livet längre..
Sedan till något som jag varken vet om jag är glad eller ledsen över. Pi har flyttat till sin nya familj.. Jag är så otroligt glad att det blev dem. En familj med mycket kunskap i bagaget och en liten 11 årig ryttare som rider bättre än jag själv! Inte för att jag är såå duktig men jag har ändå ridit hela livet och är nästan dubbelt så gammal som henne ;)
Här har ni underverket som numera äger Pi.

Men stallet behövde inte ha en box tom för det. Innan Pi ens hade åkt rullade denna lilla tjej in på gården.
3 åriga lilla Cherry! Hon och Don lever nu lyckligt tillsammans, de är SÅ kära! (Fantastiska Yrroll står självklart kvar med)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej fin blogg, vill du göra bloglovin byte med oss? :)

2011-08-18 @ 20:30:34
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0