Mina älsklingar är bäst!

Håller på att ladda upp filmerna från i Onsdags. Youtube verkar dock inte vilja samarbeta och det tar skitlång tid.. Vad är felet?:S De brukade ju gå asfort förut ju :/ Men de kommer iaf!

Jag har knappt vart hemma på två dagar nu och jag kan säga att de kittlas i hela kroppen av längtan att få mysa och rida hästarna idag! De ska få en JÄKLA massa morötter :D Helt sjukt vad jag saknar dom om jag inte träffat dom på en dag! Blir en ridtur i skogen idag med Donken och Pi tror ja, de beror på om Ida orkar sig hit efter en tävlingsdag på klubben med hennes fina spirris! Yrroll tar jag nog och jobbar lite med själv. kvickhet i galoppen men främst att kunna variera tempot med samma rytm. Har jobbat med den lite nu de två-tre senaste veckorna och jag tyckte faktiskt det hade gett resultat på träningen i Onsdag. Låg ja lite stort så kunde ja bara sitta stilla och länga. Inte krypa ihop och rida fram så mycket so jag annars gör.



Åååå tänkte ni skulle få lite bilder här men inte ens det funkar!! Får se om de ens går o spara de här inlägget. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0