Dessa licener.

Jag tänkte att jag skulle lösa regional licens iår - tills jag insåg att det inte finns någon "regional licens" Vadå? När tog de bort regional licens eller har det aldrig funnits? Jag har haft junior licens sedan 04 och min första licens 03 så tävlade jag bara lokalt, eller tror min första licens var 03? Jaja, är det någon som har koll, varför finns det inte någon regional licens? Tycker att det är ett väldigt stort glapp mellan "lokal licens" och junior eller senior licens? Tänk alla som tävlar lokalt och bara vill pröva på regionala tävlingar. Nej, då ska man lösa jun eller sen licens som du får tävla elit tävlingar på.. Hmm något att ta upp kanske? Men blir väl att fixa en senior licens för 900 iår igen då:P Fast jag med all säkerhet INTE kommer rida någon elit tävling eller ens en nationell.. På tal om annat? Vilken klubb ska man lösa för? Mamma frågade mig och jag svarade Borlänge såklart. men hmm. Ska nog faktiskt ta mig en funderare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du rider verkligen super! så tänk efter innan klubbvalet=)

2011-01-22 @ 20:58:58
Postat av: Camilla- Lär dig knoppa

Usch, det är så dyrt med licenser! Ville prova några regionala förra året men avstod då jag tyckte det va alldeles för mycket pengar får en eller två tävlingar!



Jättetrevlig blogg förresten! :D Kommer kika in här fler gånger!

2011-01-23 @ 14:38:38
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med dig helt!

Jag förstår inte alls varför licenser ska vara så fruktansvärt dyra och varför det inte finns någonting mellan lokal och Junior/senior licenserna! Tror faktiskt att det är en liten hake till varför många väljer att stanna på lokal nivå.

2011-01-23 @ 22:24:41
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med dig helt!

Jag förstår inte alls varför licenser ska vara så fruktansvärt dyra och varför det inte finns någonting mellan lokal och Junior/senior licenserna! Tror faktiskt att det är en liten hake till varför många väljer att stanna på lokal nivå.

2011-01-23 @ 22:24:50
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/
Postat av: Danaiiiiii

vaa? jo de ska väl finnas regional/lokal licens? Har ju också för mig de ;o och dyra somfaaaaan är dom! Helt sjukt vad pengar dom ska ha av oss! ;o



sv: Tack, du rider ju heeelt okey du med kan man ju lugnt säga! ÄLSKAR din sits verkligen! :D

2011-01-24 @ 17:23:29
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: Camilla

Som jag har fattat det har det alltid varit antingen lokal licens eller så löser man junior/senior licens som gör att man får hoppa från lokal till elit tävlingar. Sjukt dyrt och det borde finnas en regional licens. Men vill man tävla är det bara att betala ;)

2011-01-25 @ 12:25:49
URL: http://camfra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0