Klagosång.

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. 2 dagar och 2 timmar typ för att vara ganska så exakt. Som jag berättat så är det väldigt mycket med uf och slår man ut det så jobbar vi nog med det ca 1 timme varje dag EFTER skolan. Nu när två utav våra stora händelser var klara tänkte man att det kanske fanns tid för att ägna sig åt SKOLAN, för UF är minst sagt ett jobb utanför skolan(alltså skoluppgifter och plugga till prov, skriva uppsatser m.m). Men nej, vi har en delårsrapport som ska skrivas, dessutom har vi en stor mässa 1 vecka efter vi kommer tillbaka från APUn.. Jag har just nu allt detta att göra inom några få veckor:
En rapport som ska vara inne imorgon
Ett prov på Torsdag
Ett naturprov
En uppsats till turism
Ett svenska prov
Ett Småföretagande B prov
Bokföring
Utfallsbudget till delårsrapport
Delårsrapport
Monterbygge
Tillverkning av hyllor
leverans av hyllor
Reklamblad som skall göras
En marknadskampanj som ska göras
Planering till mässa
Arbeta inför mässa
Ha mässa
Ha APU i 4 veckor
(självklart gör jag inte allt uf-jobb själv men varje del dit tar sina timmar)
Alltså allt det här har jag att göra. Jag vet seriöst inte hur jag ska hinna med allt. Dessutom har jag 3 hästar att rida efter skolan. Och mamma tycker jag ska skaffa extrajobb? Vore kul om någon kunde förklara för mig när fan jag skulle hinna jobba? Snart börjar tävlingarna med och då har jag inte helgerna som jag kan försöka sova, plugga eller göra något annat utav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0