pibus

Idag kom jag hem vid 5 från mina lektioner i Falun. Trots en härlig migrän så var det bara klä på sig och ge sig ut i 10 minus för att rida. Don var super duktig och jag ville knappt sluta rida medan Pi hade av mig ;) haha. Jag satt och tänkte på mina ridstövlar med långa tyglar, tänkte väl inte direkt hon skulle få för sig att dra iväg, men jo tack! Det gjorde hon! Sen blev det tvärstopp och då stod jag på marken igen. Hann väl skritta ett halvt varv runt hagen? Sedan var det bara att använda benen till vad dom är till för. Jo, att gå i 50 cm snö! Tack Pi!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! :)



Hur är dina duca stigbyglar å rida i?

Jag funderar över att köpa ett par, men jag vet inte hur dom är att rida i. Får du bra grepp? och dom känns inte klumpiga? :)



MVH Rebecca

2011-01-04 @ 08:28:06
URL: http://wylotteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0