Fråga

Hej , har inte fäljt din blogg eller så men det är så att jag hade tänkt köpa ett par pioneer sånna med ormskinn :)och såg att du köpte sånna förra året , så undrar hur dom varit? hållde dom länge? är dom hela idag ? osv.

Svar: Mina har hållt superbra! Har inte haft något problem alls med dom. Det ändå som har hänt är att EN liten kristall har ramlat av. annars är dom fortfarande som nya! Jag använder dock endast stövlarna på tävling och på bortaträningar. Dem ska inte användas till att sköta vanliga sysslor i stallet.

Kommentarer
Postat av: samma igen :)

Tack för du svarat :)

bara om du orkar får du gärna oxå svara på lite andra frågor jag har :$

Ger dom bra stöd, eller är dom hala?

är storlekarna stora/små ?

2011-06-13 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0